به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در دیدار اعضای کانون فرزندان شاهد استان قزوین افزود: در حدیث آمده است انبیاء (ع)، علما و شهدا در قیامت شفاعت می‌کنند که ائمه اطهار (ع) نیز در اعلی مرتبه علما قرار دارند.
وی تصریح کرد: انبیاء (ع) و علما کسانی را شفاعت می‌کنند که در دنیا با آنها همراه و هم هدف بوده‌اند و اینگونه نیست که آدمی در دنیا هر کاری انجام دهد، بتواند مورد شفاعت قرار گیرد.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه شهدا شجاعانه در مسیر دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب جان خود را فدا کردند، ادامه داد: کسانی که با فرهنگ شهدا زندگی و دغدغه‌های آنها را دنبال می‌کنند مورد شفاعت شهدا قرار می‌گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امنیتی کشور را مدیون خون شهدا، رشادت‌ها و جانفشانی‌های آن عزیزان هستیم و ‌باید قدردان آنها باشیم.
وی با تاکید بر اینکه باید تحقق آرمانهای شهدا را با جدیت دنبال کنیم، تأکید کرد: اگر می‌خواهیم در مسیر تحقق اهداف و آرمانهای شهدا قرار بگیریم، نباید اجازه دهیم برخی به بیت‌المال تعدی کرده و از آن سوء استفاده کنند.
آیت الله عابدینی عنوان کرد: باید اهداف شهدا را به خوبی بشناسیم و بدانیم که مهمترین کاری که امروز وجود دارد پاسداری از راه و اهداف شهدا است و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند اگر پیام شهدا درست شنیده شود، گرایش به شرق و غرب از بین می‌رود.
امام جمعه قزوین با اشاره به فعالیت های فرهنگی کانون فرزندان شاهد، افزود: وجود چنین کانونی که با جدیت پیگیر اهداف و آرمان های شهدا باشد ، ضروری احساس می‌شد و امیدواریم هر روز با فعالیت بیشتر کارها را پیگری و دنبال کنند.
6104/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.