به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، علی صفری در نشست مشترک با رایزنان اقتصادی هشت سفارتخانه خارجی مقیم تهران، تاکید کرد: شهر قزوین بیش از نیم قرن پایتخت ایران بوده و سابقه مدنیت و یکجانشینی 9 هزار ساله را نیز دارد و با توجه به جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی، نزدیکی به پایتخت و وجود شهرک های صنعتی بستر مناسبی برای سرمایه گذاری است.
وی یادآور شد: این شهر همچنین در مسیر جاده ابریشم قرار داشته و مرکز کریدور ارتباطی شمال، جنوب، غرب و شرق کشور را نیز فراهم کرده است.
رییس شورای شهر قزوین نیز در این نشست گفت: قزوین به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای شرایط ویژه استراتژیک بوده و بستر ارتباطی و نیز جاذبه های فراوانی را برای سرمایه گذاری، به خصوص در بخش های صنعتی، گردشگری و کشاورزی ایجاد کرده است. حکمت الله داودی ادامه داد: موضوعات مختلف شهری در دستور کار شهرداری و شورای پنجم جهت سرمایه گذاری قرار دارد که از مهم ترین آنها می‌توان به مباحث مربوط به پسماند و تبدیل آن به کمپوست و انرژی اشاره کرد.
وی تاکید کرد: مجموعه کاسپین می‌تواند بستر خوبی برای سرمایه گذاری اقتصادی باشد و امیدواریم در این بخش نیز شاهد شکل گرفتن همکاری‌های موثری باشیم.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.