به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در نشست تجلیل از دست اندرکاران برگزاری کنگره سه هزار شهید استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: این کنگره هر روز با نشاظ و معنویت خوبی برگزار شد و با یک حساب سرانگشتی می توان گفت در کل کشور بی نظیر یا کم سابقه بود.
وی افزود: طی برگزاری این کنگره حقیقت معنای آیات قرآن را در مورد شهدا در استان چشیدیم و درک کردیم که شهدا خود زنده هستند و کسانی که در مسیر خدمت آنها قرار گرفته اند را زنده می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: استان با این احترام و اکرام به شهدا نفسی تازه و حیاتی دوباره یافت و زحمت کشان و دست اندرکاران این مراسم بیشتر مشمول عنایت شهیدان شدند.
عابدینی اضافه کرد: در این پنج روز واقعا به یادماندنی حال و هوای دیگری بر استان به برکت خون شهدا و عنایت آنها جاری شده بود و همه مردم با دل و جان در این مراسم حضور می یافتند.
وی افزود: سخنرانان به خوبی احساس می کردند که همه مخاطبان با ادب و حال خاص و گوش شنوا در این مراسم حضور داشتند و با اشتیاق تمام در این کنگره حضور یافته اند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: به برکت این کنگره وحدت، انسجام و همدلی در استان حاکم شده بود و همه دستگاه ها در برگزاری کنگره نمره بالایی دریافت کردند.
کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین 20 تا 24 آبان ماه برگزار شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.