محمود محمودخانی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به جزییات این خبر اشاره کرد و افزود: فردی که در یکی از پارک های شهرستان البرز در حال امر به معروف و نهی از منکر بود، توسط جوانی 23 ساله مورد جرح با چاقو قرار گرفت.
وی اضافه کرد: فرد مضروب (شاکی) مدعی است که ضارب در حال رفتار ناشایست و خلاف عرف بوده است که حین تذکر و ارشاد، با چاقو توسط وی مورد حمله قرار می گیرد.
محمودخانی با بیان اینکه برخلاف برخی اخبار فرد مضروب شده ملبس به لباس روحانیت نبوده است، تصریح کرد: خبری که در فضای مجازی پیرامون این حادثه منتشر شده نادرست است.
وی یادآور شد: فرد ضارب که جوان 23 ساله است بلافاصله پس از ارتکاب جرم دستگیر و سپس با تحقیقات اولیه و قرار تامین روانه زندان مرکزی شد.
این مسئول گفت: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف شرعی همگانی به شمار می رود و دستگاه قضایی همواره حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز یادآور شد: جرائمی از قبیل جرح با چاقو جز مواردی است که امنیت اجتماعی را مختل می کند و دستگاه قضا در قبال این موارد با جدیت و قاطعیت برخورد کرده و هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.