به گزارش ایرنا، مجری شو، عنوان یکی از برنامه های فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین در سال جاری است که فراخوان آن چندی پیش اعلام شد.
به دنبال اعلام فراخوان برای علاقه مندان به شرکت در این جشنواره، صداوسیمای مرکز قزوین طی روزهای گذشته با انتشار متنی در کانال خود در پیام رسان سروش هرگونه همکاری در برگزاری این جشنواره را رد کرد.
در این مطلب اضافه شده بود : صداوسیما با توجه به برگزاری موارد مشابه چنین جشنواره هایی در سطح کشور و آسیب هایی که متوجه افراد و علاقمندان گردیده خواستار نظارت دستگاه های مسئول بر روند برگزاری چنین جشنواره های شده است.
انتشار این مطلب در حالی صورت گرفت که مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نیز اعلام کرد در فراخوان خود برای شرکت علاقه مندان به این جشنواره نامی از صدواسیما به عنوان مشارکت کننده نبرده است.

** دخالتی در برگزاری جشنواره مجری شو نداریم
حسن اکبری مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: صداوسیمای مرکز قزوین هیچ گونه دخالتی در فرایند برگزاری جشنواره مجری شو ندارد.
وی با بیان اینکه این ذهنیت در بین برخی افراد وجود دارد حضور در این رویداد می توانند زمینه فعالیت آنها در صداوسیما را فراهم کند، اظهار داشت: مخاطبان و شرکت کنندگان در این جشنواره باید بدانند که حضور در این رویداد هیچ گونه امتیازی را برای حضور و یا همکاری با صداوسیما ایجاد نمی کند.
اکبری اظهار داشت: باشگاه خبرنگاران جوان متعلق به صداوسیماست و اگر بحث جذب همکار در عرصه اجرا و گویندگی وجود داشته باشد از این مجموعه ورود پیدا می کنیم کمااینکه صداوسیما تعهدی نیز در زمینه جذب و یا استخدام افراد عضو این باشگاه ندارد.
وی با بیان اینکه ظرفیت صداوسیما برای جذب نیرو در بخش اجرا و گویندگی محدود است، اظهار داشت: در صورت نیاز به جذب نیرو نحوه و فرایند مربوط به این کار از رسانه ملی اعلام می شود.

** برگزاری مجری شو با هدف معرفی استعدادهای حوزه اجرا و گویندگی
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این سازمان بنا بر وظایف ذاتی خود هر ساله اقدام به برنامه ریزی و اجرای صدها برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی می کند که جشنواره مجری شو نیز یکی از این برنامه هاست که در سال جاری تدارک دیده شده و در آذر ماه برنامه نهایی آن برگزار می شود.
محمد درافشان افزود: این برنامه با توجه به علاقه مندان زیادی که در بین جوانان مستعد به حوزه اجرا و گویندگی وجود دارد، برگزار می شود.
این مسئول گفت: برنامه ها و جشنواره های فرهنگی و هنری این سازمان را نباید دخالتی در امورات سایر دستگاه ها تلقی کرد و اگر چنین برداشتی وجود دارد این دیدگاه اشتباه است.
وی اظهار داشت: جوانان قزوینی در رشته های مختلف ورزشی و هنری استعدادهای زیادی دارند و با برگزاری چنین جشنواره هایی ضمن ایجاد نشاط اجتماعی تلاش می کنیم تا استعدادها را کشف و معرفی کنیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین گفت: انتظار می رود دستگاه ها و نهادهای ذیربط از چنین برنامه هایی حمایت کنند و در رابطه با برگزاری برنامه های خود در صورت تقاضا از جانب دستگاه ها علاقه مند به مشارکت با آنها هستیم.
وی در خصوص واکنش صداوسیمای مرکز قزوین نسبت به این جشنواره نیز اظهار داشت: در جریان دقیق این موضوع قرار ندارم اما انتظار داشتیم که صداوسیما از چنین رویدادی استقبال کند.
درافشان گفت: برنامه و جشنواره ای که تدارک دیده ایم هیچ ارتباطی با صداوسیما ندارد و داورانی که انتخاب کرده ایم نیز سابقه اجرا در رسانه ملی را داشته اما کارمند صداوسیما نیستند.
وی اظهار داشت: در فراخوان مربوط به این رویداد نامی از صداوسیما به عنوان مشارکت کننده برده نشده است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.