نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مدیر کل سازمان میراث فرهنگی قزوین با شعارهای پوپولیستی و عوام‌فریبانه سعی در تخریب مجموعه مدیریت شهری دارد.

به گزارش ایلنا، مهدی عبدالرزاقی، در صحن علنی شورا گفت: ضمن ابراز تاسف از تخریب برخی بناهای تاریخی ثبت شده قزوین از جمله گراند هتل، یادآور شد: دولتخانه صفوی قزوین به عنوان یکی از آثار تاریخی نفیس شهر به بازار روز تبدیل شده و وضعیت نامناسبی دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی در این مجموعه ارزشمند اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی کرده است؛ استاندار محترم موضوع را مورد بررسی قرار داده و طی نامه‌ای محرمانه موضوع را به اطلاع رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور رسانده است.

نایب رئیس‌شورای اسلامی شهر قزوین خطاب به رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: آقای مونسان کجایید که در دولتخانه صفوی قزوین ساخت و ساز غیرقانونی می‌کنند و کاسبی راه انداخته‌اند.

عبدالرزاقی، ادامه داد: وضعیت ایجاد شده در محله بلاغی و احداث پل امام رضا(ع) هم ناشی از تصمیمات این افراد بوده است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: آنوقت همین افراد ، به مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین که با رای ١٦٠ هزار نفر از شهروندان  که در نوع خود بی‌نظیر است وارد پارلمان محلی شده‌اند تهمت و افترا می‌زنند و به جای اینکه به وظایف ذاتی خود درست عمل کنند، در حوزه وظایف مدیریت شهری ورود پیدا می‌کنند.

عبدالرزاقی تصریح کرد: از دادستان محترم تقاضا می‌کنم با افرادی که اعضای شورای شهر و مدیران را مورد تهمت قرار داده‌اند، برخورد کند و از سوی دیگر اگر واقعا اعضای شورا دلالی زمین می‌کنند و تصمیمات مدیریت شهری در بنگاه‌های معاملات املاک گرفته می‌شود نیز برخورد کنند.

 وی خطاب به مدیرکل میراث فرهنگی قزوین گفت: آقای مدیرکل، نام افرادی که تخلف کرده‌اند را اعلام کنید، چرا که ما با هیچ فردی عهد اخوت نبسته‌ایم و با هر کسی که تخلف و زمین خواری می‌کند باید برخورد شود.

عبدالرزاقی در پایان افزود: به جای رفتارهای عوام‌فریبانه به فکر بناهای تاریخی قزوین باشید که در حال فروپاشی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.