سرهنگ نصرالله بیگلری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در سطح منطقه و بارش برف در ارتفاعات رانندگان هنگام رانندگی ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو امتناع کنند.
این مسئول انتظامی با اشاره به بارش برف در مناطق آوج و الموت، یادآور شد: رانندگانی که قصد عبور از مناطق یاد شده را دارند توصیه می شود ضمن همراه داشتن وسایل زمستانی و زنجیر چرخ، به توصیه های پلیس در طول مسیر توجه کنند.
سرهنگ بیگلری اضافه کرد: خوشبختانه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، طی 24 ساعت گذشته حادثه دلخراشی در سطح راه های استان گزارش نشده است.
وی در پایان اضافه کرد: به منظور امنیت و رفاه حال مسافران تردد تریلر و کامیون ها به جز حاملان کالاهای فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و جمعه هفته جاری در مسیر رفت و برگشت جاده قدیم قزوین - رشت از سوی پلیس راه ممنوع اعلام شده است.
استان قزوین دارای 6 هزار و 671 کیلومتر راه بوده که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820کیلومتر راه روستایی است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.