مهنوش بهزادپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت آموزش در ارتقای بهره وری و لزوم برگزاری کارگاه‌ های آموزشی افزود: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته برنامه آموزشی با بخش های مختلف تهیه شده است تا آموزش قوانین و مقررات و مباحث مربوط به تعاون و دوره‌های مدیریتی به تعاونی ها آموزش داده شود.
وی با اشاره به مشکلات سیستم تعاونی‌ها، بیان کرد: سنتی بودن و وفق نیافتن با فضای کسب و کار و شرایط اقتصادی جدید از مشکلات تعاونی ها است که می توان با برگزاری دوره های آموزشی ارتقای بهره وری تعاونی ها را شاهد بود.
معاون تعاون اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم، نظریه‌ها، مدل‌ها، الگوها و تکنیک‌های بهره‌ وری در کسب‌وکار تعاونی‌ها افزود: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی و ترغیب دست اندرکاران و علاقه مندان حوزه کسب و کار استان با نظرات کارشناسی، ایده های خلاقانه، تکنیک های نو و الگوهای موفق در بخش تعاون به مدت 2 روز با همکاری مرکز جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار شد.
وی ادامه داد: در این کارگاه 60 نفر از مدیران اتحادیه ها و شرکت های تعاونی، بازرسان، اعضای تعاونی ها و فعالان بخش تعاون، روسای ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستانها و روسا و کارشناسان ستادی بخش تعاون به صورت تئوری و عملی آموزش دیدند.
بهزادپور اضافه کرد: در این دوره آموزشی، درباره لزوم ارتقای بهره وری و ایجاد ظرفیت های جدید در بخش تعاون با تکیه بر ایده های نوین و عبور از فعالیت های کلیشه ای و الگوهای قدیمی و ارایه راهکارهای مبتنی بر خلاقیت و نوآوری بحث و گفت و گو شد.
معاون تعاون اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه آمادگی برگزاری دوره‌های تخصصی ‌تر در این زمینه وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود با برگزاری این دوره‌ها بهره‌وری به عنوان یک ضرورت در بین مدیران تعاونی‌ها مطرح شود.
استان قزوین حدود 740 تعاونی دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.