عبدالمحمد زاهدی عصر جمعه در مراسم بزرگداشت شهید طیب رضایی و یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در شهرستان آوج برگزار شد، افزود : جوانان ما باید آن شهید را الگوی خویش قرار دهند.
وی اظهار داشت : 2 روز در زندگی من بسیار غم انگیز و سخت گذشت؛ یک روز که خبر ترور طیب حاج رضایی را شنیدم و دیگری فوت جهان پهلوان تختی است.
وی تصریح کرد: انسان موجودی انتخاب گر است و عرصه هایی که توسط انسان طی می شود، بر اساس انتخاب اوست و این انتخاب ها به نوعی امتحان الهی به حساب می آید و در کشور ما چهره های مختلفی همانند طیب حاج رضایی هستند که در امتحانات الهی سربلند بیرون آمدند.
زاهدی تاکید کرد: من از جوانی با خصوصیات طیب حاج رضایی آشنا هستم و به عنوان یک چهره برجسته در میدان بار تهران شناخته می شد ، وی از بهترین باستانی کاران عصر خودش بود و در فضای لوتی گری آن زمان، سرآمد همه بود.
این مقام مسئول ادامه داد: طیب با خیلی از گردن کشان تهران مشکل داشت که از مهترین عامل درگیری با آنها، تعرض به نوامیس مردم و ظلم به ضعیفان بود و این نشان از مبارزه و حقانیت نهفته در شخصیب این شهید بزرگوار است.
زاهدی بیان داشت : طیب می توانست در زمان طاغوت امتیازات فراوانی به دست بیاورد، اما دست از مال دنیا برداشت و خودش را در راه اسلام و انقلاب قرار داد.
وی اضافه کرد: روز ترور شهید طیب حاج رضایی، غم عظیمی در بین مردم حس می شد و همه بهت زده بودند، روز بعد ساواک متنی در روزنامه اطلاعات و کیهان منتشر کرد و پزشکی قانونی نوشته بود جای 313 ضربه چاقو در بدن او وجود دارد.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.