به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در دیدار با غلامرضا جعفری رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی ومحلی که در استانداری قزوین برگزار شد افزود: خوشبختانه قزوین در یک سال اخیر در توسعه ورزش به ویژه در حوزه قهرمانی و همگانی در مناطق روستایی و شهری وضعیت مناسب و روند رو به جلویی داشته است که باید از زحمات مسئولان و متولیان در این زمینه تشکر کرد.
وی گفت: به طور کلی توجه به روستاها و مناطق عشایری همه از نظر توزیع عادلانه امکانات ارزشمند بوده و موجب ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی، جلوگیری از مهاجرت و افزایش سلامت جامعه می شود.
زاهدی اضافه کرد: توسعه ورزش در مناطق روستایی که از امکانات کمتری برخوردار هستند موجب کشف استعدادها و دریافت احساس برخورداری از نگاه عادلانه در توزیع خدمات می شود که بسیار ارزشمند است.

*** تجهیز خانه های ورزش روستاهای بالای هزار نفر جمعیت قزوین تا پایان امسال
مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری قزوین نیز در این دیدار گفت: قزوین به دلیل آمار بالای روستاها ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش روستایی و خانه ورزش دارد و خوشبختانه در سال های اخیر گام های بلندی برای توسعه خانه های ورزش روستایی برداشته شد.
اکرم نجفی افزود: توجه به ورزش روستایی هم به شناسایی استعدادهای روستایی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بیماری های کم تحرکی و چاقی کمک کرده و هم بخشی از اشتغال روستایی را محقق می کند.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز برای تجهیز خانه های ورزش روستای پیگیری جدی دارند و امسال با اعزام سومین کاروان تجهیز خانه های ورزش روستایی تا پایان سال کل روستاهای بالایی هزار نفر جمعیت تجهیز می شوند.
نجفی گفت: در سال آینده نیز برای تجهیز خانه های ورزش روستاهای بالای 700 نفر خانوار اقدام خواهیم کرد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.