محمد قاسمی در دیدار خود با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه مدیران باید تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت مردم به کار گیرند و مردم نباید از نگاه‌های سیاسی، حزبی و اختلاف نظرهای مدیران متضرر شوند، تاکید کرد: قبول مسئولیت‌ها باید در جهت خدمتگزاری به مردم باشد و معنای مسئولیت چیزی جز خدمت‌‌رسانی نیست که باید در همه حال خدای متعال را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانیم.
این مسئول با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ ها و نهادها موظفند در مسیر قانون گام بردارند و مبنای عملکرد ما رعایت قانون است، اضافه کرد: دستگاه قضایی بر حسب وظیفه ذاتی خود با کسانی که از مسیر قانون خارج شوند برخورد خواهد کرد و باید بدانیم که همه در برابر قانون مساوی هستند و نخواهیم گذاشت افراد فرصت طلب سوء‌استفاده کنند و موجب تضییع حقوق جامعه شوند.
دادستان قزوین ادامه داد: شهرداری ‌ها باید در موضوع پیشگیری از وقوع جرم و آسیب ‌های اجتماعی جدی‌تر وارد شوند و با اطلاع‌رسانی درست، دقیق، برنامه‌ریزی شده و با استفاده حداکثری از ظرفیت ‌های خود باید جامعه به خصوص نسل جوان را از مخاطرات اجتماعی آگاه سازند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطوح مختلف باشیم.
ناباروری یکی از دلایل مهم طلاق زوجین در قزوین عنوان دیگر این روزنامه محلی است که به نقل از فرشاد پیله‌چی در جلسه کمیسیون تلفیق فرهنگ و سلامت شورای شهر آورده است: جهاد دانشگاهی با بررسی آسیب ‌های اجتماعی شهر قزوین، ازجمله موضوع طلاق به این نتیجه رسیده است که موضوع ناباروری یکی از دلایل مهم طلاق زوجین در شهر قزوین است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر نرخ بهبود در حوزه درمان ناباروری در استان 32 درصد است و بیش از 600 فرزند در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قزوین متولد شده‌اند.
اعزام 50 دستگاه اتوبوس از قزوین به مرزهای مهران، رفقای اصلاح‌طلب سانسورم کرده‌اند!، کشور از هر‌گونه واردات گندم بی‌نیاز شده است و 58 روستای استان در معرض خطر سیل قرار دارند دیگر عناوین روزنامه ولایت در روز سه شنبه بود.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.