سرهنگ بیت الله محمد پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مستند کوتاه در زمینه های اعتیاد، سرقت مسلحانه، فضای مجازی و طلاق تهیه شده اند و برخی از آن ها در شبکه سیمای دنا پخش شده اند.
وی افزود: در هفته ناجای امسال در شهر یاسوج 20 جامعه هدف برای آموزش انتخاب شدند که شامل 15 مدرسه، سه اداره و 2 مسجد بودند.
محمدپور آموزش را بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز جرم در جامعه دانست و گفت: نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با قانون شکنان، آموزش همگانی به منظور پیشگیری از وقوع جرم را نیز در دستور کار دارد.
وی عنوان کرد: جوانان و نوجوانان بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی هستند که پلیس به طور جد در جهت آگاه سازی آنان و خانواده هایشان در تلاش است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که برخی از افراد نابهنجار، امنیت و آرامش شهروندان را مخدوش کنند.
وی ابراز داشت: رویکرد اصلی پلیس در سال های اخیر کار اجتماعی بوده که استفاده از ظرفیت های مردمی رکن اصلی آن است.
محمد پور با اشاره به معضل اعتیاد در جامعه، افزود: اعتیاد به مواد مخدر از معضل های اساسی عصر مدرن است که نه تنها در بزرگسالان، بلکه نوجوانان و جوانان هم دیده می‌ شود که در این زمینه مشاوران خبره جهت آموزش در مدارس و دانشگاه ها حضور می یابند.
13 تا 19 مهر امسال به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
امسال میزان کشف جرم به نسبت پرونده‌های ارسالی به پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد 92 درصد بوده است.
بیش از پنج تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر از مهرماه سال گذشته تاکنون در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش یافته است.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.