به گزارش ایرنا، حکمت الله داودی شامگاه شنبه در یازدهمین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین و تجلیل از خانواده شهدای قرآنی و ایثارگران خادم قرآن که در مسجد النبی (ص) برگزار شد، تاکید کرد: در قرآن کریم آیات فراوانی در خصوص سیما و منظر شهری و توسعه فرهنگ قرآنی وجود دارد که می توان از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا در صحن شورای شهر از دیدگاه، ایده ها و پیشنهادات فعالان قرآنی استفاده کنیم، ادامه داد: خوشبختانه شورای پنجم شهر قزوین کمک های قابل توجهی را در خصوص ایجاد فضاهای قرآنی و ترویج آن در سطح شهر ایجاد کرده و به همین منظور نیز درصدد برگزاری هر چه باشکوه کنگره سه هزار شهید استان هستیم.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین نیز در این همایش اظهار داشت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم برای زمینه سازی تدبر در قرآن، سیاست شهرداری و شورای شهر قزوین را برای توسعه فرهنگ قرآنی، ایجاد نشاط معنوی و تشویق حافظان، به ویژه نسل جوان را مورد تشویق قرار داده است.
محمد درافشانی تاکید کرد: در این همایش از 730 حافظ قرآن در قالب یک هزار و 273 جزء قرآن و همچنین به مناسبت گرامیداشت کنگره سه هزار شهید استان، از خانواده شهدای قرآنی و ایثارگران خادم قرآن در این همایش تقدیر به عمل خواهد آمد.
به گفته این مسئول، برنامه های متنوع قرآنی تا پایان سال جاری از سوی مجموعه مدیریت شهری در سطح شهر قزوین به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.