به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در نشست شورای اشتغال استان قزوین تاکید کرد: این تسهیلات مختص به حوزه اشتغال است و نباید در امور دیگری صرف شود.
وی اظهار داشت: طرح تسهیلات اشتغال روستایی نوعی سرمایه گذاری کم هزینه در مناطق روستایی است که منجر به توسعه و رونق اقتصادی این نقاط می شود.
استاندار قزوین با بیان اینکه موضوع اشتغال از اصلی ترین دغدغه های دولت و مسئولان کشور به شمار می رود، گفت: اشتغالزایی روستایی با خود علاوه بر دستاوردهای اقتصادی در حوزه اجتماعی نیز پیامدهای مثبتی به همراه دارد و توسعه در ابعاد مختلف را در این نقاط بدنبال خواهد داشت.
زاهدی خاطرنشان کرد: این تسهیلات با ایجاد اشتغال برای روستاییان مانع از کوچ آنان به شهرها شده و این مناطق را به نقاط مولد در حوزه تولید تبدیل می کند.
وی اظهار داشت: قزوین در جذب تسهیلات اشتغال زایی روستایی رتبه چهارم را دارد که باید برای حفظ و ارتقای این رتبه باید تلاش کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین نیز در این نشست گفت: تسهیلات اشتغالزایی روستایی با بهره کم فرصت مناسبی را برای رشد نقاط روستایی و اشتغالزایی برای افراد کم درآمد ایجاد کرده است.
منوچهر حبیبی گفت: انتظار می رود مشارکت بانک های خصوصی نیز در ارایه تسهیلات اشتغالزایی روستایی را شاهد باشیم تا اثربخشی این طرح با سرعت بیشتری محقق شود.
وی اظهار داشت: جهاد کشاورزی تاکنون با 760 میلیارد ریال در قالب تسهیلات به 211 طرح دستگاه برتر استان در زمینه جذب و معرفی به بانک ها در زمینه وام های اشتغال روستایی بوده است.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.