به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در دیدار کانون فرزندان شاهد استان قزوین با وی افزود: نگاه امنیتی و انتظامی به حوزه فرهنگ رویکردی اشتباه است و برای حل مسایل جوابگو نیست.
وی اظهار داشت: به عنوان نمونه نباید در برخورد با پوشش و ظاهر نامناسب بعضی افراد به گونه ای برخورد کنیم که جوانان به سمت مخالفت و لج بازی سوق داده شوند و فردی را که از سر سهل انگاری و سهوی ممکن است با عدم رعایت حجاب و پوشش مرتکب خطا شده باشد به یک ضد انقلاب و نظام تبدیل کنیم.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: قسمت زیادی از رفتارها و سبک زندگی نسل جوان در جامعه را باید نتیجه برخورد و نگاه مسئولان و مدیران دانست و باید اذعان کرد در برخی موارد نتوانسته ایم روش های مناسبی را پیاده و اجرا کنیم.
وی در ادامه به برگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید قزوین در آبان ماه امسال اشاره کرد و از آن گامی موثر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش های دفاع مقدس یاد کرد و گفت: همه مدیران استان مکلف شده اند تا به برگزاری با شکوه این رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی کمک کنند.
استاندار قزوین بر توجه مدیران به اشتغال فرزندان شاهد تاکید کرد و گفت: دستگاه ها موظفند براساس قانون و دستورالعمل های ابلاغی بخش قابل توجهی از نیاز خود به نیروهای انسانی را از میان فرزندان شاهد و ایثارگر تامین کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.