به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، اکبر کشت پرور روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: بازدید از موزه تنوع زیستی محمدیه به مدت یک هفته برای کودکان و خانواده های آنان به مناسبت هفته کودک و به ویژه روز کودک و محیط زیست رایگان اعلام شده بود که با استقبال خوب دانش آموزان و کودکان مواجه شد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز افزود: طی 2 روز گذشته بیش از 400 نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و کانون های فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان به میزبانی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه بازدید کردند.
کشت پرور ادامه داد: در این بازدیدها کارشناسان محیط زیست ضمن تشریح این روز، در مورد موزه تنوع زیستی و اهمیت گونه های جانوری و گیاهی برای بازدید کنندگان توضیحاتی دادند.
وی گفت: موزه تنوع زیستی شهر محمدیه با الهام از طبیعت استان قزوین و زیستگاه های طبیعی همراه با نمونه های جانوری، گیاهی، اسکلت، پنل و سنگ طراحی شده است به طوری که بازدید کنندگان با مراجعه به این موزه می توانند برداشت و تصویر جامعی از محیط زیست و حیات وحش استان داشته باشند.
16 مهرماه روز جهانی کودک نامگذاری شده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.