به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی روز جمعه در یادواره شهدای روستای خیارج که با حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد افزود: بسیاری از روستاها و شهرهای استان با کمبودها و مشکلاتی مواجه هستند که می توان آنها را با اعتبارات بسیار ناچیزی مرتفع ساخت.
وی افزود: شهرهای شال، اسفرورین،دانسفهان، روستاهای آوج، دشتابی، بویین زهرا، آبیک، الموت، طارم سفلی و ... واقعا محروم هستند و باید با نگاه ویژه مسئولان برای رفع محرومیت در این مناطق اقدام کرد.
علیخانی اضافه کرد: مردم واقعا در برابر خدماتی که به آنها داده می شود قدرشناس و سپاسگزار هستند و بارها در صحنه ها و عرصه های مختلف وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده اند.
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان تمامی آبرو، عزت و جایگاه خود را از مردم و خانواده های شهدا به دست آورده اند و باید قدردان ملت و خانواده های شهدا باشند.
وی گفت: سالانه یادواره شهدای روستای خیارج را با حضور شخصیت های کشوری برگزار می کنیم تا جایگاه والای خانواده های شهدا و ایثارگران بیشتر پاس داشته شود.
علیخانی یادآور شد: در این یادواره نیز که شاهد حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هستیم امیدواریم گام های بلندی برای رفع کمبودها و محرومیت ها در این مناطق برداشته شود.
روستای خیارج از توابع بخش رامند در شهرستان بویین زهرا با 32 شهید در 75 کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.