به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا آشناگر روز دوشنبه در جلسه معارفه مدیرکل جدید دفتر امنیتی و انتظامی استانداری افزود: اشراف بر مسایل اجتماعی نیز از جمله مواردی است که در حوزه مقابله با قاچاق از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی ادامه داد: با توجه به پیچیدگی مسائل حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی باید کارشناسان این حوزه از مطالعات، تخصص و کار آمدی لازم برخوردار باشند تا با شیوه تحلیلگرانه برای پیشبرد امور اقدام کنند.
آشناگر ضمن تشکر از خدمات یوسف جهانی پور مدیر کل سابق دفتر امنیتی و انتظامی استان قزوین گفت :مدیرکل جدید این دفتر در حوزه های مختلف از سوابق مدیریتی بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم با بهره گیری از تجارب ارزنده خود در این دوره مدیریتی نیز موفق باشند.

*** همدلی و تعامل رمز تداوم امنیت در استان است
مدیر کل جدید دفتر امنیتی و انتظامی استانداری قزوین نیز در این مراسم گفت: در سایه همدلی و تعامل می توان شاهد تداوم امنیت و آرامش در استان بود.
محمد شفیعی افزود: با مشارکت، همفکری و همراهی تمامی صاحب نظران و کارشناسان می توان با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای حل مشکلات و رفع آسیب ها اقدام کرد.
وی با اشاره به حمایت جدی مقام معظم رهبری از دولت افزود: دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف گام های موثری برای خدمات رسانی به مردم برداشته است و باید با تقویت بدنه دولت برای خدمات رسانی بهتر به مردم اقدام کرد.
مدیر کلی امنیتی و انتظامی استانداری کردستان و فرمانداری مریوان از جمله سوابق مدیرکل جدید دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.