به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمود احمدی روز پنجشنبه افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها در آزادراه قزوین-تهران با مشکوک شدن به یک خودروی عبوری پس از متوقف ساختن آن بیش از 2 هزار و 900پاکت سیگار خارجی را کشف کردند.
وی ادامه داد: پس از بررسی موضوع، پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد.
به گفته احمدی، این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت 440 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در ادامه همچنین از محکومیت یک عامل قاچاق انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و بیش از 900عدد عینک آفتابی و طبی در قزوین به پرداخت بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال جریمه خبر داد.
احمدی افزود: این میزان کالای قاچاق را ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها در محور آزادراه قزوین-تهران با مشکوک شدن به یک خودروی عبوری و متوقف ساختن آن کشف کردند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.