در این مطلب می خوانیم که روزانه صدها خودروی سبک و سنگین که از بخش شمالی محور قزوین - بویین زهرا قصد ورود به شهرک و یا پارک صنعتی لیا را دارند باید مسیر چند کیلومتری اضافه را جهت دورزدن ورسیدن به مقصد خود طی نمایند که این مساله صرف نظر از افزایش زمان سفر موجب هدر رفت درصد قابل توجه ای از سوخت خودروها در این مسیر پر تردد می شود.
در این میان رفت وآمد دائمی رانندگان درمسیر فوق موجب می شود تا تعداد قابل توجهی از آن ها مسیر را کوتاه کرده واز نزدیکترین نقطه یعنی دور برگردان روبروی پارک صنعتی لیا وآن هم کاملا خلاف جهت مسیر را طی کرده تا به مقصد برسند و این موضوع زمینه حوادث مرگ بار در این نقطه از محور بوئین زهرا به قزوین را فراهم می کند.
پایش در ادامه این گزارش آورده است: مسوولین محترم آیا ایجاد یک زیرگذر،درست در مقابل ورودی شهرک صنعتی لیا با دارا بودن چند صد واحد تولیدی و صنعتی امری ضروری به نظر نمی رسد؟آن هم در شرایطی که بنا به گفته صاحبان واحدهای صنعتی این شهرک تصادفات بسیاری در این محل صورت گرفته و به نقطه ای پرحادثه تبدیل شده است.
پایش این مطلب را نیز متذکر شده که پایانه باربری در این مسیر پرتردد زمینه حوادث جاده ای را نیز 2 چندان کرده است.
نشریه پایش در این شماره همچنین گزارشی نیز درخصوص تصویب طرح خیابان انصاری شرقی در شورای عالی معماری و شهرسازی چاپ کرده و از این اقدام به عنوان تخریب آثار تاریخی برای احداث خیابان یاد کرده است.
این نشریه همچنین به خاطر انتصاب حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین به عنوان رییس کل دادگستری قزوین یادداشتی در تقدیر از خدمات ماندگار این مسئول در قزوین به چاپ رسانده است.
یادداشت مدیر مسئول نشریه پایش نیز به ضرورت به کارگیری مدیران جوان در این روزها اختصاص یافته است.
در بخشی از مقاله فهیمه زارع دار با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان در پست های مدیریتی نوشته است امروز و در شرایط خاص کشور، به مدیرانی نیاز است که فرمانده عملیات در صحنه باشند و نه فقط رییس ستاد پشت میز نشین!
باید پذیرفت درصد قابل توجهی از مدیران یا به سن گذاشته کنونی،عموما مردان جلسه اند با حرفهای زیبا و وعده های دلنشین!
گفت و گوی پایش قزوین با یک کارشناس اقتصادی با تیتر شرایط حساس کنونی و ضرورت مدیریت اقتصادی نیز تیتر اول این نشریه است.
نشریه پایش دوهفته نامه اجتماعی اقتصادی در قزوین است که به مدیرمسئولی فهیمه زارع دار منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.