به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز شنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین با قدردانی از تلاش های خبرنگاران این رسانه در جهت فعالیت شبانه روزی در حوزه اطلاع رسانی و تنویرافکار عمومی،افزود: این خبرگزاری اخبار و رویدادهای خبری را صادقانه و همان گونه که واقعیت دارند به آگاهی جامعه می رساند.
وی با بیان اینکه ایرنا نه تنها خبرگزاری دولت بلکه خبرگزاری نظام است، اظهار داشت: وقتی یک خبر مهم به اطلاع جامعه می رساند خیلی ها به ایرنا مراجعه می کنند تا از صحت و سقم آن مطلع شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار داشت: خبرنگاران این رسانه در عین جوانی، پخته و با تجربه و هوشمندانه به فعالیت می پردازند و اخلاق مداری و حرفه ای گری در کار از شاخصه های آنان است.
حبیبی در ادامه با اشاره به نقش اطلاع رسانی رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه، گفت: مدیران باید از ظرفیت رسانه ها به خوبی استفاده کرده و از این طریق پاسخگوی مردم باشند.
این مسئول با بیان اینکه رسانه ها در نقش بازوی مدیران بوده و به آنها برای خدمت رسانی بهتر کمک می کنند، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های مدیران موفق ارتباط و تعامل مناسب با رسانه هاست.
علی حیدر شاه حسینی، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های این رسانه را ارایه کرد و خواستار ارتباط هرچه بیشتر مدیران با رسانه ها در جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی به موقع به جامعه شد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.