به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، اسدالله حمزه ای روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این تعداد پرونده در ارتباط با شکایت در مورد آزمون های استخدامی و اعتراض به آرای کمیسیون های موضوع ماده 99 قانون شهرداری ها علیه استانداری قزوین، واحدهای تابعه و کمیسیون های مستقر اقامه شده بود که در اکثر موارد با توجه به دفاعیات صورت گرفته منجر به صدور رای به نفع استانداری شد.
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین ادامه داد: همچنین در نیمه نخست سال جاری به 40 فقره استعلام حقوقی دستگاه ها در رابطه با سوالات و پرسش های مختلف پاسخ داده شده و به دستگاه ها و اشخاص مرتبط ابلاغ گردید.
وی ادامه داد: رسیدگی به پرونده‌های رفع اختلاف بین دستگاه های اجرایی استان، حضور در جلسات رسیدگی پرونده های مطرح در محاکم قضایی، بررسی و اعلام نظر در ارتباط با قراردادهای منعقد شده، پاسخ به مکاتبات و استعلام ها از ادارات و مراجع قضایی و ارایه پاسخ لازم و انجام مشاوره و معاضدت حقوقی از اقدامات دیگر حقوقی این اداره کل است.
وی به عملکرد آموزشی این اداره کل اشاره کرد و افزود : برقراری ارتباط با موسسات دانشگاهی و نهاد صنفی از جمله کانون وکلا و برگزاری دوره آموزشی جامع مقررات داوری با حضور رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری و همکاری کانون وکلای استان از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه هستند.
حمزه ای افزود: دریافت نظرات واحدهای تخصصی دستگاه های استان در زمینه‌های حقوقی در موضوعات مختلف برای تسریع در رسیدگی و اعلام پاسخ به شکایات دریافتی و استعلام در خصوص موارد ابهام و تفسیرهای مختلف دستگاه های اجرایی و شهرداری ها از قوانین، آیین نامه ها، تصویب نامه ها و بخشنامه ها از دیگر وظایف این اداره است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.