داوود محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسایل مربوط به خسارت سرمازدگی به همراه استمهال بدهی و اشتغال از دیگر عمده مسایل مورد درخواست روستاییان استان است.
وی اظهار داشت: مسایل مربوط به اختلاف با اوقاف و منابع طبیعی و کمبود فضاهای ورزشی و آموزشی از دیگر درخواست های مهم روستاییان استان از مسئولان استان است که باید مورد توجه جدی تری قرار بگیرد.
محمدی اظهار داشت: بخشی از مشکلات حوزه آب با لایروبی قنوات،اجرای سیستم های آبیاری نوین و انتقال آب از طریق لوله در حال انجام است اما حل برخی دیگر نیازمند صرف زمان است.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست بسیاری از روستاییان استان برای بهسازی راه های روستایی،گفت: پنج هزار کیلومتر راه روستایی در استان موجود است که نیمی از آن آسفالت است که از این رقم هزار کیلومتر نیازمند آسفالت مجدد و مرمت می باشد.
محمدی اضافه کرد: حجم بالایی از راه های روستایی استان برای بهسازی نیازمند تخصیص اعتبار است که به دلیل تنگناهای مالی دولت تامین آن مشکل است اما از محل تخصیص چهار میلیون تن قیر بخشی از این مشکل در حال حل می باشد که البته جوابگوی حجم بالای تقاضاها نیست.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: نامه نگاری های زیادی در خصوص حل مشکلات باغداران و زارعین خسارت دیده از سرمازدگی ابتدای امسال انجام شده است تا شاهد بخشی از جبران خسارات آنها باشیم.
وی اظهار داشت: با وجود همه کاستی ها و مسایل و مشکلات پیش روی روستاییان، خدمات خوبی از سوی دولت در روستاها ارایه شده است که نباید نادیده گرفته شود.
محمدی در ادامه با اشاره به بازدید خود از روستاهای بخش مرکزی قزوین در روز گذشته، گفت: در این سفر سه پروژه روکش آسفالت و یک پروژه سنگفرش از طرح های هادی روستایی به ترتیب در روستاهای شفیع آباد، اروس آباد، هادی آباد و زویار مورد بهره برداری قرار گرفت.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری حضور مسئولان در جمع مردم و تلاش برای حل و فصل مشکلات آنهاست که این دیدارها نیز در همین راستا انجام می شود.
وی اظهار داشت: در این سفرها مدیران دستگاه هایی که مردم در خصوص موارد مربوط به آنها دچار مشکل بوده و یا از آنان درخواست دارند نیز همراه ما حضور پیدا می کنند.
محمدی گفت: در این دیدارها اندسته از درخواست هایی که نیاز به مکاتبه با تهران و وزارتخانه ها و سازمان ها دارند نیز مورد پیگیری قرار می گیرند.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.