لیلا نعیم آبادی عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در قزوین به خبرنگار ایرنا گفت: تیم گلبال ایران در بازی های پارا آسیایی 2018 جاکارتا به مصاف حریفان قدرتمندی همچون چین و کره می رود و امیدواریم با آمادگی کسب شده به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابد.
وی افزود: تیم ملی گلبال ایران در بازی های پارا آسیایی 2014 توانست با اقتدار صاحب مدال نقره شود و در این دوره دست یابی به نشان طلا دور از انتظار نیست.
این مسئول ورزشی با اشاره به اردوهای آمادگی برگزار شده ادامه داد: تاکنون پنج مرحله اردوی آمادگی را برای ملی پوشان برگزار کرده ایم و در مرحله ششم میهمان استان قزوین هستیم.
وی افزود: با اردوهای برگزار شده به 70 درصد آمادگی دست یافته ایم و روز به روز شاهد افزایش آمادگی ملی پوشان خواهیم بود.
نعیم آبادی گفت:در این اردو تمرینات فنی، استقامتی و سرعتی پیگیری می شوند و همچنین با شناسایی نقاط ضعف برای رفع آنها با تمرینات تاکتیکی اقدام می کنیم.
سرمربی تیم ملی گلبال افزود: فدراسیون و هیات کم بینایان و نابینایان استان قزوین با حمایت ها ویژه و برنامه ریزی های صورت گرفته شرایط مناسبی را برای ادامه تمرینات ملی پوشان فراهم کرده اند که باید از همکاری آنها قدردانی کرد.
اردوی آماده سازی تیم ملی گلبال بانوان در قزوین برای حضور در مسابقات پاراآسیایی 2018جاکارتا تا 26 شهریور ماه ادامه دارد.
گلبال یک رشته ورزشی طراحی شده برای نابینایان است که در آن ورزشکاران با چشمان بسته تلاش می کنند طی 2 نیمه 10 دقیقه ای توپ را با دست به دروازه حریف مقابل هدایت کنند.
6101* 9905
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.