محمود احمدی روز یکشنبه و در حاشیه سومین مرحله از توزیع کالاهای احتکار شده در استان به خبرنگاران گفت: کالاهای احتکاری شامل لوازم خانگی، پروفیل، انواع مواد شوینده و مواد دخانی بوده اند.
وی با اشاره به تخصیص 2 شعبه ویژه رسیدگی به انبار کالاهای کشف شده در استان قزوین، خاطرنشان کرد: رای پرونده های ارجاعی در کمترین زمان ممکن صادر و جهت توزیع نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال می شود.
احمدی ادامه داد: از ابتدای امسال چهار هزار و 600 پرونده در حوزه های مختلف مورد رسیدگی قرار گرفته که 200 مورد آن مربوط به کالاهای قاچاق بوده است.
به گفته این مسئول، اداره کل تعزیرات حکومتی با همکاری ادارات کل استاندارد، دامپزشکی، صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی روزانه چهار تیم گشت مشترک در سطح استان به مورد اجرا می گذارد.
وی به تخلفات بخش دولتی نیز اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز اقدام های اساسی و قابل توجهی صورت گرفته که می توان به محکومیت هشت میلیارد و 500 میلیون ریالی سازمان نظام مهندسی استان مبنی بر دریافت های اضافی در سال گذشته، اشاره کرد.
احمدی در پایان با بیان اینکه دستگاه های نظارتی هم اکنون کنترل دقیق و مستمری بر بازار کالا دارند، گفت: هر پرونده ای که به این اداره کل ارسال شود در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گرفته و جهت اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ می شود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.