به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: مدیران بانکی اختیارات لازم را در چارچوب قانونی برای ارایه تسهیلات به بخش تولید دارند.
وی ادامه داد: اگر مدیران بانکی نسبت به انجام وظایف خود در قبال حمایت از بخش تولید کوتاهی و خودداری کنند، استانداری با سرپرستی های کل برای برکناری و جابه جایی مدیر مربوطه مکاتبه می کند.
حبیبی با بیان اینکه کشورمان در جنگ اقتصادی قرار دارد و مدیران بانکی باید این شرایط را به خوبی درک کنند، اظهار داشت: شرایط امروز ما با شرایط عادی بسیار تفاوت دارد اما وضع پرداخت تسهیلات هیچ فرقی با پنج سال قبل نداشته که این موضوع خودکشی اقتصادی محسوب می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به نقش تولید در تامین نیازهای جامعه، اشتغالزایی و رونق اقتصادی، گفت: چرخه اقتصاد کشور بدستان صنایع می چرخد و اگر این بخش را حمایت نکنیم تولید و اشتغال کشور دچار مشکلات اساسی خواهند شد.
وی تاکید کرد: باید با کمک دستگاه های اجرایی و بانک ها موانع مربوط به ارایه تسهیلات به بخش تولید رفع شود.
حبیبی با تاکید بر تعیین سهمیه بانک های استان برای پرداخت تسهیلات جدید در بخش تولید در ادامه از دستگاه های اجرایی خواست تا از ارسال طرح های فاقد توجیه برای پرداخت تسهیلات به بانک ها خودداری کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.