به گزارش ایرنا، سالار قاسمی روز یکشنبه در آیین اختتامیه برنامه های اوقات فراغت دانش آموزی قزوین افزود: گسست نسلی و آسیب های اجتماعی، فاصله گفتمان خانواده و جوانان و نبود زبان مشترک و ضعف کار جمعی همگی اهمیت اوقات فراغت و لزوم پرداختن بیشتر به آنرا نشان می دهد.
وی اضافه کرد: مهارت هایی چون بالابردن آستانه تحمل و نقدپذیری از مهارت هایی است که با فعالیت جمعی در برنامه های اوقات فراغت به دست می آید.
قاسمی با اشاره به شعار این اداره کل در سال تحصیلی پیش رو، افزود: شعار امسال با چهار کلید واژه تحول بنیادی، تحول مدیریتی، نشاط تربیتی و مهارت زندگی انتخاب شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین همچنین به برگزاری کنگره سه هزار شهید قزوین در پاییز امسال اشاره کرد و گفت: مهم ترین پیام این کنگره انتقال ارزش ها به نسل جوان و نوجوان است تا بدانند بزرگترین مدرسه ای که در آن زندگی می کنیم همین مدرسه شهادت و نهضت حسینی(ع) است.
قاسمی با بیان اینکه دانش آموزان باید برای خدمت رسانی به کشور در عرصه های علمی از شهدای هسته ای الگو بگیرند، افزود: امروز نیز مدارس ما باید پرورش دهنده و تربیت کننده نخبگان هسته ای و دانشمندانی باشد که در این حوزه به فیض شهادت دست یافتند.
این برنامه با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.