به گزارش ایرنا، زهرا اینچه درگاهی عصر دوشنبه و در نشست مجمع عمومی سالانه هیات ژیمناستیک استان قزوین افزود: فدراسیون ژیمناستیک پس از 40 سال به زودی یک دوره مربیگری ویژه بانوان را در کشور برگزار خواهد کرد.
وی ادامه داد: متاسفانه زمانی که فدراسیون ژیمناستیک را تحویل گرفتیم به ما گفتند سه میلیارد ریال اندوخته آن است اما پس از آن و با توجه به مشکلات سر راه متوجه بدهی 25 میلیارد ریالی که 9 میلیارد ریال آن به امور مالیاتی مرتبط بود، شدیم.
درگاهی در بخش دیگری از سخنان خود، هیات ژیمناستیک قزوین را از موفق ترین هیات های کشور دانست و یادآور شد: این هیات ضمن مدیریت صحیح و شناسایی نقاط قوت و ضعف، دارای ورزشکاران ملی پوش و مربیان شایسته ای در سطوح ملی است.
رییس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: بدون شک با همکاری، همراهی و تعامل همه هیات های ورزشی در سطح کشور می توانیم ضمن رفع نقاط ضعف، به قله های افتخار بی شمار، با وجود استعدادهای درخشان موجود در این رشته دست یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این نشست، ضمن تبریک به مناسبت کسب موفقیت ژیمناستیک کاران ایرانی در بازی های آسیایی جاکارتا، اظهار داشت: با وجود زیرساخت های ضعیف این رشته در استان، خوشبختانه استعدادهای فراوانی در آن فعالیت دارند.
عباس علایی مقدم اضافه کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های بهتر و توجه بیشتر به زیرساخت ها، شاهد حضور ورزشکاران بیشتری در بازی های آسیایی دوره بعد، به خصوص در رشته ژیمناستیک باشیم.
رییس هیات ژیمناستیک استان قزوین در مجمع سالانه این هیات اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده امسال اولویت کاری ما برروی برگزاری کارگاه های آموزشی، دوره های استعدادیابی و حضور پرقدرت ژیمناستیک کاران استان در میادین داخلی و خارجی بنا نهاده شده است.
حمید احمدی افزود: استان قزوین خوشبختانه از گذشته های دور در این رشته دارای قهرمانان به نامی بوده و این مساله بیانگر وجود استعدادهای خاص این رشته در منطقه است.
9905/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.