شهرام رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این رقم 80 تن گوشت قرمز گرم و 63 تن نیز گوشت قرمز منجمد شده بوده است.
وی اظهار داشت: طی این مدت 400 تن گوشت سفید (مرغ منجمد) نیز بین فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف شهرهای استان توزیع شده است.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین یادآور شد: گوشت سفید ستاد تنظیم بازار با قیمت هرکیلو 6750 تومان و گوشت قرمز گرم نیز در 2 نوع با قیمت های 36 هزار و 500 و 38 هزار و 500 تومانی توزیع شده است.
وی در رابطه با قیمت گوشت قرمز منجمد نیز اظهار داشت: منتظر اعلام نرخ جدید این نوع گوشت که هرکیلو زیر 30 هزار تومان خواهد بود، هستیم.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین یادآور شد: ستاد تنظیم بازار استان برای توزیع گوشت، برنج و شکر بین متقاضیان و هیات های مذهبی در ماه های محرم و صفر نیز آمادگی لازم را دارد و در این رابطه با تعیین سهیه و ابلاغ آن از مرکز اقدام خواهد کرد.
رحمانی خاطرنشان کرد: کار ستاد تنظیم بازار تعادل بخشی به قیمت کالاهای اساسی و مهم خوراکی است به شکلی که مصرف کننده و تولیدکننده دچار مشکل نشوند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر کالاهای اساسی همچون گوشت قرمز، مرغ، برنج، قند و شکر، تخم مرغ، روغن و چای به میزان کافی در سردخانه ها و انبارهای استان ذخیره سازی شده اند و هیچ کمبودی در خصوص اقلام یاد شده در قزوین وجود ندارد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.