به گزارش ایرنا، استاندار قزوین روز چهارشنبه در مراسم نمادینی که در روستای نوده و کیاده از توابع شهرستان آبیک برگزار شد مشعل گازرسانی به 27 روستای استان را روشن کرد.
عبدالمحمد زاهدی در این مراسم گفت:مردم استان شایستگی آن را دارند که بهترین خدمات به آنها ارائه شود و دولت و نظام برای انجام آنچه که در توان داشته باشند کوتاهی نخواهند کرد.
وی افزود:خوشبختانه استان قزوین از نظر بهره مندی مردم از نعمت گاز در جایگاه مطلوبی قرار دارد و نسبت به اوایل انقلاب که تنها چند نقطه استان دارای گاز بودند پیشرفت زیادی داشته است.
استاندار گفت: دولت یازدهم و دوازدهم برخورداری مردم را در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته در دستور کار قرار داد و با این نگاه امروز کار گاز رسانی به مناطق روستایی استان به زودی به پایان می رسد.

***عملیات گازرسانی به روستاهای قزوین در پایان کار قرار دارد
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در این مراسم گفت: امروز مشعل گاز 2 روستای نوده و کیاده از توابع شهرستان آبیک به نمایندگی از 27 روستای استان افروخته شد.
اسماعیل مفرد بوشهری اضافه کرد: برای این گازرسانی بالغ بر 90 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است که بیش از یک هزار و 500 خانوار روستایی را از نعمت گاز بهره مند می کند.
وی ادامه داد:هم اکنون 84 درصد مناطق روستایی استان و 96 درصد مناطق روستایی آبیک از نعمت گاز بهرمند هستند که این رقم پوشش گاز در مناطق روستایی از میانگین کشوری نیز بالاتر است.
مدیرعامل شرکت گاز استان افزود:قزوین در انتهای عملیات گازرسانی به مناطق روستایی قرار دارد و باید از حمایت ها و همکاریهای مسئولان ارشد استان در این زمینه تشکر کرد.
شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.