به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز چهارشنبه در دیدار مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان با استاندار قزوین، تاکید کرد: خدمت رسانی به روستاها باید در بین دستگاه ها هم افزایی شود زیرا این نوع خدمات در حوزه های عمرانی و آبادانی پراکنده و جزیره ای صورت می گیرد.
این مسئول ادامه داد: سه دهستان استان قزوین که برای رفع محرومیت انتخاب شده اند باید به عنوان نماد محرومیت زدایی و با مشارکت همه دستگاه ها به بهترین نحو ممکن انجام شود.
معاون امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: طرح هایی که از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انجام می شود به دلیل نداشتن مالیات و هزینه های بالاسری 50 درصد از هزینه های سایر پیمانکاران پایین تر بوده که این مساله خود یک مزیت قابل توجه برای انجام چنین پروژه هایی است.
فرخزاد تاکید کرد: پس از انقلاب در بسیاری از مناطق و دهستان ها کارهای جدی در حوزه های عمرانی صورت نگرفت اما در حال حاضر بسیاری از پروژه های اجرایی در حوزه های آب، برق، گاز، منابع طبیعی و راه چشمگیر بوده است.
این مسئول اجرایی در پایان افزود: یکی از ویژگی طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در روستاها کمک و مشارکت خود مردم در اجرای این طرح ها است که از نقاط قوت محسوب می شود.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.