به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی امروز همزمان با هفته دولت به شهرستان آبیک سفر کرده است.
استاندار در این سفر یک طرح آبرسانی شامل 2 حلقه چاه آب و 2 کیلومتر خط انتقال با 30 میلیاد ریال اعتبار در شهر آبیک و یک پروژه دیگر آبرسانی را در روستای قشلاق از توابع این شهرستان با 6 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار و هزار و 100 متر مکعب حجم مخزن ذخیره به بهره برداری رساند.
زاهدی در این مراسم ضمن تشکر از مساعدت اهالی برای واگذاری زمین گفت: هرکجا همکاری میان مردم و دولت وجود داشته کارها با سرعت و کیفیت بسیاری مطلوبی انجام شده اند.
وی اضافه کرد:امیدواریم این همکاری های همچون گذشته ادامه داشته باشد تا بتوانیم خدمات رسانی به مردم را با کیفیت و سرعت بیشتری در بخش های مختلف از جمله آبرسانی انجام دهیم.
مدیر کل آب و فاضلاب استان قزوین نیز در مراسم افتتاح این طرحها گفت: با هدف آب رسانی به مناطق مختلف شهری استان تاکنون 13 حلقه چاه با 15 میلیارد و 650 میلیون ریال اعتبار در سطح قزوین به بهره برداری رسیده است.
داراب بیرام وندی افزود: امیدواریم با صرفه جویی و مدیریت مصرف آب بتوانیم از این خدمات که بدون اعتبار مصوب انجام می شوند بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان نیز در این مراسم گفت: در هفته دولت امسال 19 پروژه آبرسانی را در روستاهای استان با 60 میلیارد ریال اعتبار افتتاح کردیم.
محمد علیزاده اضافه کرد:56 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان آبیک وجود دارند که خوشبختانه برای تامین آب شرب با مشکل جدی مواجه نیستند.
وی با اشاره به طرح آبرسانی به روستای قشلاق این شهرستان اضافه کرد:این روستا با 6 هزار و 600 نفر جمعیت هزار و 666 مشترک دارد و یک حلقه چاه امروز برای آبرسانی به این روستا به مجموعه 2 حلقه چاه آن اضافه شد.
شهرستان آبیک در 55 کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.