داراب بیرنودی ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: 18 طرح آب و فاضلاب با این میزان اعتبار در سطح استان قزوین افتتاح و یا اجرایی می شود.
این مسئول ادامه داد: طرح های قابل افتتاح شهر قزوین در هفته دولت شامل حفر، تجهیز و اجرای خط انتقال چاه شماره یک سینای میدان دام، حفر و تجهیز چاه های 2 و سه سینای میدان دام، تکمیل تله متری و کنترل از راه دور تاسیسات آبرسانی شهرهای محمودآباد، شهرک دانش و ناصرآباد، ساخت مخزن شمس کلایه و ساخت حوضچه تماس کلر تصفیه خانه فاضلاب می باشد.
به گفته وی، طرح های در دست افتتاح شهرستان آبیک در هفته پیش رو نیز شامل حفر و تجهیز چاه های شماره 17 و 18 قشلاق و اجرای 2 کیلومتر خط انتقال آب چاه آبیک است.
وی در ادامه پروژه های قابل افتتاح شهرستان البرز را تجهیز چاه های 19، 20، 21، 23 و 24 شرق به همراه خط انتقال و اتاقک سرچاهی، احداث 5 باب اتاقک سرچاهی، اجرای 2 کیلومتر خط انتقال از چاه های بیدستان تا مخزن شریف آباد، اجرای سه کیلومتر خط انتقال آب مخزن شریفیه تا محمدیه با لوله چدن داکتیل قطر 600 میل متری به همراه ساخت ساختمان تله متری ناحیه شهری مهرگان بیان کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اضافه کرد: طرح های قابل افتتاح در شهرستان بویین زهرا نیز شامل حفر و تجهیز چاه جایگزین آراسنج به همراه حفر و تجهیز چاه جایگزین دانسفهان در هفته دولت است.
بیرنوندی در پایان، حفر و تجهیز چاه آب شرب 17 تاکستان با اجرای خط انتقال را به عنوان پروژه قابل افتتاح در هفته دولت این شهرستان برشمرد.
در حال حاضر 26 شهر با 952 هزار جمعیت در استان قزوین از خدمات آبفای شهری بهره مند هستند.
7390/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.