پیشنهاد دیوانه کننده پاری سن ژرمن به امباپه!

کیلیان امباپه اکنون بازیکن آزاد است و می تواند راهی رئال مادرید یا تیم دیگری شود اما پاری سن ژرمن هر کاری می کند تا او را در پاریس حفظ کند.

لینک کوتاه کپی شد

کیلیان امباپه تابستان سال گذشته تلاش زیادی برای جدایی از پارس سن ژرمن کرد اما سران قطری این تیم حاضر به صدور رضایت نامه این بازیکن و دریافت 180 میلیون یورو از رئال مادرید نشدند تا یک سال دیگری او را در پاریس حفظ کنند و  شاید بتوانند او را متقاعد به تمدید قراردادش کنند.

با این حال سال به پایان رسیده و امباپه اکنون با پاریسی ها قراردادی ندارد و بدون اینکه پولی به پاری سن ژرمن برسد، او می تواند راهی رئال مادرید یا هر تیم دیگری شود که این موضوع گویا بدتر از یک کابوس برای سران قطری این تیم است.

در همین راستا، ادو آگیره از ال‌چیرینگیتوی اسپانیا، اعلام که پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد ام باپه می‌خواهد او را عملا صاحب پروژه خود کند. پی اس جی برای متقاعد کردن ام باپه سه گزینه محیرالعقول برای او در نظر گرفته است:

-اختیار تغییر سرمربی

-تصمیم‌گیری در جذب بازیکن

-پیشنهاد مالی فوق‌العاده که احتمالا در تاریخ فوتبال رکوردشکن خواهد بود

این پیشنهاد به این معنی است که امباپه می تواند در تصمیمات آتی باشگاه تاثیرگذار باشد و برای انتخاب بازیکن و مربی تصمیم گیری کند!

رومن مولینا، خبرنگار فرانسوی نیز که با افشاگری‌هایش مشهور شده، خبر ال‌چیرینگیتو را تایید کرده و گفته برای یک بار هم که شده، خبر این رسانه درست است و پاری سن ژرمن برای تمدید ام باپه دست به دیوانگی می‌زند.

دیدگاه تان را بنویسید