حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت‌الله العظمی سیستانی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در قم با اشاره به دانشنامه ۱۰ جلدی امام خمینی(ره) گفت: این دانشنامه کار بسیار ماندگاری خواهد شد که آیندگان هم از آن استفاده خواهند کرد.

به گزارش جماران؛ نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی تدوین دانشنامه ۱۰ جلدی امام خمینی(ره) را اقدامی ماندگار توصیف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی در دیدار مدیر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در قم بیان کرد: ثبت و ضبط آنچه از گذشتگان باقی مانده، کار بسیارخوب و مفیدی است و اگر این کار انجام نمی شد قطعا دیگران انجام نمی دادند.

وی به مساله عدم ثبت آثار گذشتگان در عراق به عنوان یکی از مشکلات اشاره کرد و گفت: متاسفانه در عراق هم آنچه از فعالیت های علمی انجام شده بصورت منسجم ثبت نشده است ولی در ایران در این زمینه فعالیت های خوبی مثل ثبت تعداد شهداء، وصایای آنها و امثال آن شده است.

نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی با اشاره به دانشنامه ۱۰ جلدی امام خمینی(ره) گفت: این دانشنامه کار بسیار ماندگاری خواهد شد که آیندگان هم از آن استفاده خواهند کرد.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری، گزارشی از فعالیت های پژوهشی و آموزشی  و روند شکل گیری دانشنامه ۱۰ جلدی امام خمینی (س) ارائه کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.