نخستین استارتاپ ویکنت شهرستان خمین با حضور نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین امام جمعه آن در بیت تاریخی امام خمینی (س) برگزار شد.

نخستین استارتاپ ویکنت شهرستان خمین در بیت تاریخی امام  خمینی (س) برگزار و به 10 ایده برتر هدایایی اهدا شد.

به گزارش جماران، این برنامه به مدت سه روز با حضور مسئولین شهرستان خمین و 100 نفر از نخبگان استان مرکزی در بیت تاریخی امام خمینی (س) و مجتمع فرهنگی هنری یادگار امام برگزار شد.

در مراسم اختتامه آن که با حضور محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی امام جمعه محترم شهرستان، حاج نبی رضایی کارآفرین برتر کشور و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، به 10 ایده برتر لوح یادبود و به سه ایده برتر معرفی نامه و لوح سپاس و هدایای ویژه اهدا شد.

به گزارش جماران، به شرکت های نوپا که هدفشان ساختن کسب و کار بر اساس یک ایده است استارتاپ می گویند. در واقع  استارتاپ یک سازمان موقت است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرارپذیر و مقیاس پذیر بوجود آمده است. استارتاپ ها، معمولا حول ایده های نوآورانه و خلاقانه بنا می شوند. در واقع فرد یا افرادی خوشفکر، با ایده های نو، در جستجوی روش هایی برای کسب درآمد از آن ایده و تولید انبوه محصولات یا خدمات مبتنی بر آن ایده هستند. نوآوری در استارتاپ ها، به شکل نوآوری در بازار یا نوآوری در محصولات و خدمات خود را نشان می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.