پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و فرهنگسرای فردوس؛

ویژه برنامه «روز آمدن» در روز دوازدهم بهمن

نشست ادبی «روز آمدن» به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ورود امام خمینی(س) به میهن اسلامی روز پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وخبری جماران، نشست ادبی «روز آمدن» ویژه برنامه شعر به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ورود امام خمینی(س) با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و فرهنگسرای فردوس و با حضور شاعران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه ساعت 15 الی 17 در محل فرهنگسرای فردوس برگزار می شود. در این نشست چهره های شاخص شعر انقلاب اسلامی مانند ساعد باقری، عبدالجبار کاکایی، سهیل محمودی، بیوک ملکی، افشین علا، فاطمه راکعی، بهروز یاسمی، حمید هنرجو، سعید بیابانکی، عباس سجادی، غلامرضا بکتاش، حسین جنتی، رضا عبدالهی، محمد رضا طاهری و ... نیز حضور پیدا خواهند کرد.

در این نشست علاوه بر شعر خوانی اجرای زنده موسیقی های انقلابی نیز انجام می شود.

این نشست ادبی مصادف با دوازدهم بهمن ماه و ورود حضرت امام خمینی (س) به میهن می باشد که به همین سبب عنوان «روز آمدن» را به خود اختصاص داده و از جمله ویژه برنامه های موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ورود امام خمینی (س) به ایران و پیروزی انقلاب اسلامی ایران می باشد.

محل این مراسم واقع در منطقه پنج تهران و به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرقی، بعد از چهارراه مخابرات، «فرهنگسرای فردوس» می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.