افتتاحیه هفتمین همایش کارگاهی هنری مهر توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی نمایندگی اصفهان 24 تا 27 بهمن در محل نگارستان امام خمینی اصفان برگزار می شود. همایش کارگاهی با حضور منتخبان و هنرمندان برجسته، نمایشگاه آثار هنری با موضوع امام خمینی و انقلاب اسلامی و نشست های تخصصی هنر در اندیشه امام خمینی(س) از بخش های مختلف این همایش است.

مراسم افتتاحیه هفتمین همایش کارگاهی هنری مهر از 24 تا 27 بهمن ماه در محل نگارستان امام خمینی اصفهان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبری جماران، افتتاحیه هفتمین همایش کارگاهی هنری مهر توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی نمایندگی اصفهان 24 تا 27 بهمن در محل نگارستان امام خمینی اصفهان برگزار می شود. همایش کارگاهی با حضور منتخبان و هنرمندان برجسته، نمایشگاه آثار هنری با موضوع امام خمینی و انقلاب اسلامی و نشست های تخصصی هنر در اندیشه امام خمینی(س) از بخش های مختلف این همایش است.
بیش از صد نفر از هنرمندان در رشته های نقاشی، تذهیب، خوشنویسی، هنر جدید، گرافیک، سفال و سرامیک، نقاشی خط و مجسمه سازی به ارائه آثار و شرکت در این جشنواره پرداخته اند.
بیست نفر از اساتید و هنرمندان برجسته رشته های خط ، نقاشی و نگارگری نیز از سوی ستاد برگزاری به صورت ویژه جهت ارائه آثار خود دعوت شده اند که به همراه منتخبین فراخوان در مدت برگزاری همایش، در اصفهان حضور خواهند داشت .
هیأت داوران هفتمین همایش کارگاهی هنری مهر بر اساس طرحهای ارائه شده به هیأت برگزاری، اقدام به گزینش بیست هنرمند کرده است که این منتخبین به همراه اساتید دعوت شده طی چهار روز برگزاری همایش در محل نگارستان امام خمینی (س) اصفهان به خلق اثر هنری خود خواهند پرداخت.
همچنین ستاد برگزاری همایش از همه صاحب نظران و علاقمندان دعوت می کند تا جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم، نظرات و پیشنهادات خود را با ستاد به نشانی: اصفهان، فلکه فیض - پل خواجو - نگارستان امام خمینی (س)،دبیرخانه همایش مهر ارسال و یا با شماره تماس 9-6615558 در میان بگذارند. علاقمندان همچنین می توانند به پایگاه http://imam-khomeini-isf.com/ مراجعه نمایند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.