مخاطبان جشنواره ادبی یار و یادگار برای آشنایی با شخصیت علمی و مبارزاتی آیت الله شهید سید مصطفی خمینی(ره) که بخش ویژه چهارمین دوره این جشنواره به ایشان اختصاص یافته است می توانند به پایگاه اطلاع رسانی خبری جماران مراجعه نمایند.

مخاطبان جشنواره ادبی یار و یادگار برای آشنایی با شخصیت علمی و مبارزاتی آیت الله شهید سید مصطفی خمینی(ره) که بخش ویژه چهارمین دوره این جشنواره به ایشان اختصاص یافته است و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این جشنواره می توانند به پایگاه اطلاع رسانی خبری جماران مراجعه نمایند.
حمید هنرجو دبیر علمی جشنواره یار و یادگار در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران گفت: با توجه به این که بخش ویژه این دوره از جشنواره به آیت الله شهید سید مصطفی خمینی اختصاص دارد با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان که مخاطبان اصلی جشنواره یار و یادگار هستند، با شخصیت علمی و مبارزاتی ایشان اطلاعاتی در این زمینه در پایگاه اطلاع رسانی خبری جماران منتشر شده است.
مسئول واحد کودک و نوجوان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در ادامه افزود: همچنین علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به ابهامات و پرسش هایشان به همین پایگاه مراجعه کنند و ضمن آشنایی با بخش های مختلف جشنواره از این طریق با دبیرخانه جشنواره ارتباط برقرار نمایند.
فراخوان چهارمین دوره جشنواره ادبی یارو یادگار در رشته های شعر، داستان، نثرادبی و مقاله تحقیقی، ترانه و ادبیات کودک و نوجوان با بخش ویژه علامه و مفسر گرامی آیت الله شهید سید مصطفی خمینی ، از شهریور ماه سال جاری اعلام شده است و اختتامیه آن نیز اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.
جشنواره ادبی یار و یادگار، همه ساله توسط واحد کودک و نوجوان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) برگزار می شود.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.