علی مرادخانی معاون سابق هنری و مدیر موزه موسیقی صبح روز دوشنبه (۱۷ خردادماه) پس از تحمل دوره بیماری در بیمارستان خاتم‌الانبیا درگذشت.

جی پلاس؛ علی مرادخانی، معاون سابق هنری و مدیر موزه موسیقی صبح روز دوشنبه (۱۷ خردادماه) درگذشت.

امین عارف‌نیا، از همکاران مرادخانی در وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی اظهار کرد که علی مرادخانی صبح روز دوشنبه (۱۷ خردادماه) پس از تحمل دوره بیماری در بیمارستان خاتم‌الانبیا درگذشت. 

علی مرادخانی حدود یک ماه پیش به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا به مدت سه هفته در بیمارستان بستری شد و پس از یک هفته به دلیل عوارض ناشی از این بیماری بار دیگر راهی بیمارستان شد. او پس از تحمل چند روز بیماری در نهایت صبح روز دوشنبه (۱۷خرداد ماه) دار فانی را وداع گفت. 

علی مرادخانی فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران بود. او پس از پایان تحصیلاتش، با حضور در شغل‌های مدیریتی فعالیت حرفه‌ای خود را ادامه داد که از آنها می‌توان به مدیریت تولید فیلم و عکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت همکاری‌های سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت مرکز آموزش فیلمسازی، مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت موزه موسیقی اشاره کرد.

تاسیس خانه موسیقی ایران با همکاری هنرمندان موسیقی از دیگر اقدامات علی مرادخانی در دوران حیاتش محسوب می‌شد.

 

پیام تسلیت سید عباس صالحی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت علی مرادخانی، معاون سابق امور هنری را تسلیت گفت.

به گزارش جماران، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت مرادخانی آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مدیر توانا و انسان والا، همکار عزیز، معاون سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرحوم علی مرادخانی موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

دوران طولانی و مستمر مدیریت در عرصه‌های فرهنگی و هنری، در کنار اقدامات تاسیسی، نظام بخش و خلاقانه در این حوزه، او را به مدیری توانمند، کاربلد و کارآمد و مورد وثوق و احترام اصحاب فرهنگ و هنر بدل کرده بود.

اینجانب این ضایعه اندوهناک را به خانواده آن مرحوم، جامعه فرهنگ و هنر و همکاران و علاقه‌مندان ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم.

از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و آمرزش الهی و برای بازماندگان مکرم صبر و اجر مسالت دارم.»

علی مرادخانی، معاون سابق هنری و مدیر موزه موسیقی - صبح روز دوشنبه ۱۷ خردادماه پس از تحمل دوره‌ای بیماری و از عوارض ناشی از ابتلاء به کرونا درگذشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.