قطع جیبی وصیتنامه امام خمینی(س) توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج چاپ شده و در یک ماه اخیر به چاپ ششم رسیده است.

مدیرعامل مؤسسه چاپ و نشر عروج با اعلام اینکه قطع جیبی وصیتنامه امام خمینی(س) به چاپ ششم رسیده است، گفت: در ایام تعطیلی کرونایی فروشگاه مجازی ما به کار خود ادامه می دهد و تمامی کتاب های عروج را با 20 درصد تخفیف ارائه می کند.

علی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص چاپ جدید وصیتنامه امام خمینی(س) اظهار داشت: برای نخستین بار وصیت نامه حضرت امام در قطع جیبی توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج به چاپ رسید و در یک ماه گذشته به چاپ ششم رسیده و بالغ بر 300 هزار نسخه از این کتاب چاپ شده است.

مدیرعامل مؤسسه چاپ و نشر عروج افزود: هدفگذاری کرده ایم که با همکاری سازمان های فرهنگی بتوانیم برای نهادینه شدن آرمان ها و اندیشه های امام خمینی(س) تا پایان سال 99 حدود یک میلیون نسخه از این کتاب را چاپ و توزیع کنیم. کرونا مقداری شرایط را سخت کرده ولی هدف ما این است که از طریق این کتاب برای نسل جدید و نسل های گذشته اهداف و آرمان های حضرت امام بازخوانی و یادآوری شود.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص جامعه هدف چاپ جدید وصیتنامه امام خمینی(س) گفت: جامعه هدف ما دوستداران بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است. بعضی از مؤسسات و سازمان های فرهنگی پای کار هستند و ما با قیمت خیلی پایین این کتاب ها را در اختیار آنها قرار می دهیم تا به هدف ترویج اندیشه های امام برسیم.

یوسفی تأکید کرد: ما قیمت بعضی از کتب حضرت امام را داریم پایین می آوریم و یا به قیمت تمام شده عرضه می کنیم. چون هدف مؤسسه چاپ و نشر عروج درآمدزایی از آثار حضرت امام نیست و ترویج و توسعه آثار و اندیشه های حضرت امام است. هدف ما این است که در بخش های دیگر مثل تجهیز چاپخانه درآمدزایی داشته باشیم.

وی افزود: قطع های دیگر وصیت نامه حضرت امام نیز چاپ می شود. به طور مثال قطع پالتویی این کتاب حدود 60 هزار نسخه چاپ شده است. همچنین در حال تهیه نسخه الکترونیک این کتاب هستیم. حدود 90 هزار نسخه الکترونیک وصیتنامه امام با قرائت مقام معظم رهبری و حاج احمد آقا را برای یکی از سازمان های فرهنگی در حال تهیه هستیم.

مدیرعامل مؤسسه چاپ نشر عروج در پایان گفت: در ایام تعطیلی کرونایی فروشگاه مجازی ما به کار خود ادامه می دهد و تمامی کتاب های عروج را با 20 درصد تخفیف ارائه می کند و ارسال کتاب در تهران رایگان است و برای سایر شهرستان ها نیز با یک هزینه پایین کتاب ها ارسال می شود. تا پایان کرونا این شرایط ادامه دارد و در این زمینه محدودیت زمانی نداریم.

وصیتنامه امام خمینی

آدرس فروشگاه های انتشارات عروج جهت خرید حضوری

مرکزی: خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران بین 12 فروردین و فخر رازی، پاساژ ظروفچی پلاک  1296

تلفن: 66493081

شماره 1: خیابان انقلاب، زیر پل حافظ، جنب فروشگاه برک

تلفن: 66706833

همچنین آثار چاپ شده حضرت امام خمینی(س) را می توانید [ اینجا  ] ببینید.

برای خرید الکترونیکی آثار حضرت امام و منشورات مؤسسه چاپ و نشر عروج نیز می توانید به [ اینجا ] مراجعه کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.