مجموعه برنامه های فرهنگسرای امام ویژه بزرگداشت 31مین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که با مشارکت« مرکز ترویج اندیشه و آثار امام خمینی شهرداری تهران » از 10 تا 15 خرداد در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

 

به گزارش جماران، روزنامه تک برگی  «نیمه خرداد »، اینفوگرافی «به سبک  روح الله »،  مجموعه اقدامات گرفیکی متن و تصویر با عنوان« مسیر نو» ، «مدح نور» تولید و انتشار کلیپ های تصویری  ،«گل یادت  »ویژه طراحی پوستر و یادمان سی ویکمین سالگرد ارتحال ، و برنامه «من امام  می شوم» از جمله  محورها و عناوین این  بسته برنامه هاست .

روزنامه تک برگی  «نیمه خرداد »  شا مل سه شماره   است که محور انتشار آن ،ارتباط مستقیم با وقایع  ارتحال امام راحل دارد وبه صورت مجازی وچاپی منتشر خواهد شد.

 اینفوگرافی «به سبک  روح الله » به تولید چند  محصول اختصاص دارد که سمت و سوی آن به ارتحال ، بررسی ارا بزرگان و اندیشمندان ایرانی و داخلی نسبت به امام و نیز وقایع 15 خرداد معطوف است .

مجموعه اقدامات گرافیکی متن و تصویر با عنوان« مسیر نو» در قالب موشن گرافی در رویکردی بدیع به بررسی و دیگاه مقام معظم رهبری نسبت به امام راحل در سال های متمادی و مراسم های بزرگداشت ارتحال ایشان اختصاص دارد . 

 در «مدح نور»  که شامل تولید و انتشار کلیپ های تصویری   از بیانات و منویات حضرت امام است که به موضوعات اجتماعی و دیدگاه های ایشان اختصاص دارد 

همچنین این فرهنگسرا در عنوانی با نام «گل یادت  »یک پوستر و یادمان ارتحال اختصاصی طراحی  و در اختیار مراکز فرهنگی جهت چاپ و انتشار در فضای مجازی قرار می دهد.

«من امام  می شوم» نیز شامل انتخاب و خوانش کتاب «من امام می شوم »توسط نوجوانان و کودکان برگزیده است . این کتاب شامل قصه های ساده مرتبط با امام است که توسط «به نشر» منتشر شده و با هدف اشنایی این نسل با امام انتخاب وتوزیع می شود .

«انعکاس» هم  از مجموعه برنامه های« خورشید جماران» است که با ضبط اختصاصی خاطرات و دیدگاه های  اهالی شمیران در  زمان ورود امام به محله جماران است .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.