میزان موفقیت تدریس دروسی تحت عنوان وصیت نامه امام خمینی(س) در دانشگاه آزاد، در قالب این تفاهمنامه بررسی می شود.

تفاهم نامه همکاری های مشترک بین موسسه تنظیم ونشر آثار حضرت امام خمینی(س) و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای ترویج اندیشه های حضرت امام خمینی(س)و زمینه سازی برای آشنایی هرچه عمیقتر اساتید و دانشجویان با اندیشه های حضرت امام(س)، امضا شد .
حجت الاسلام و المسلمین حشمتی معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س)درگفت و گو باخبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وخبری جماران،در تشریح جزییات این تفاهم نامه عنوان کرد:برگزای همایش های علمی ، پژوهشی در راستای ارائه مباحث مرتبط با موضوع امام در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی باهمکاری موسسه تنظیم ونشر آثار حضرت امام خمینی(س) ، تجهیز کتابخانه های واحدهای دانشگاهی این دانشگاه از کتابهای موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س)، برپایی نمایشگاه و فروشگاه‌های مختلف فروش کتاب به مناسبت های مختلفی چون دهه فجر و سالگرد ارتحال امام از جمله بندهای این تفاهمنامه مشترک است.
وی افزود: برگزاری مسابقات دانشجویی کتابخوانی با موضوع امام و برگزاری کارگاههای امام شناسی با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاهی و اعزام اساتید و صاحبنظرانی از سوی موسسه تنظیم ونشر آثار حضرت امام از دیگر اهداف در نظر گرفته شده در قالب این تفاهمنامه است.
حشمتی خاطرنشان کرد: همچنین قرار است با تشکیل کارگروهی مشترک، همایشی در راستای ارزیابی میزان موفقیت تدریس دروسی تحت عنوان وصیت نامه امام خمینی(س)در دانشگاه آزاد، برگزار شود تا میزان موفقیت این طرح، بررسی و تصمیم نهایی در این باره اتخاذ شود.
معاون فرهنگی موسسه تنظیم ونشر آثار حضرت امام خمینی(س) با بیان اینکه این موسسه و دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این تفاهمنامه نیز، همکاری های مشترکی داشته اند، ادامه داد: این تفاهمنامه همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری در واحدهای مختلف این دانشگاه اجرایی شده است و در حال حاضر نیز کارگروه مشترکی متشکل از نمایندگان دانشگاه و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) اجرایی شدن بندهای این توافقات را پیگیری می کند.
وی درباره نحوه تامین مالی این طرح گفت: این طرح به صورت مشترک از سوی هر دو طرف تامین مالی می شود و موسسه بیشتر در حوزه کمک های نرم‌افزاری و اعزام سخنران و اساتید صاحبنظر همکاری خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این تفاهمنامه به هشت منطقه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده و بر این اساس مناطق مختلف این دانشگاه همکاری های خود را با موسسه گسترش می دهند،در پایان خاطرنشان کرد: موسسه تنظیم ونشر آثار حضرت امام خمینی(س) در قالب تفاهمنامه هایی، همکاری های مشترکی با معاونت فرهنگی وزارت علوم و جهاد دانشگاهی نیز دارد که بر اساس همین همکاری ها مرکز امام و انقلاب از سوی جهاد دانشگاهی راه اندازی شده و فعالیتهای فرهنگی مرتبط با امام را پیگیری می کند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.