سورپرایزهای داوران جشنواره فجر

نامزدهای سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شامگاه شنبه 21 بهمن ماه هیات داوران جشنواره سی و ششم فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت و در نشستی خبری  اسامی نامزدهای این دوره از جشنواره را اعلام کرد. این انتخاب ها طبق معمول با حواشی زیادی به همراه بود و انتخاب برخی فیلم ها و بازیگران توسط هیئت داوران شگفتی برخی از اهالی رسانه را با خود به همراه داشته است.

فیلم «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان برخلاف سروصدای رسانه ای عواملش، تنها به صورت مشترک در بخش بهترین جلوه‌های بصری نامزد شد.

فیلم «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی نیز دو کاندیدا در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن (سارا بهرامی و مهناز افشار) دارد.

«بمب؛ یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی در رشته‌های فیلمنامه و فیلم و فیلمبرداری و... نامزد دریافت سیمرغ شده، اما در رشته کارگردانی نامزد نشده است.

کاندیدا شدن فیلم کامیون به کارگردانی مازیار پرتویی در رشته های اصلی و نامزدی پژمان جمشیدی برای فیلم سوتفاهم از جمله انتخاب هایی بودند که با شگفتی اهالی رسانه مواجه شدند. همچنین در بخش بهترین جلوه های ویژه میدانی، محسن روزبهانی برای سه فیلم به وقت شام، تنگه ابوقریب و سرو زیر آب نامزد دریافت سیمرغ شده است.

گروهی از خبرنگاران نسبت به اعلام نام سارا بهرامی به عنوان کاندیدای نقش اول زن برای فیلم دارکوب، واکنش مثبت نشان دادند. همین طور اعلام نشدن نام ساعد سهیلی در میان کاندیداهای بازیگری برخی خبرنگاران را متعجب کرده بود.

واکنش هایی که نمایندگان برخی رسانه ها پس از اعلام نام تعدادی از نامزدها نشان می دادند، سبب تا مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر علاوه بر اینکه در میانه نشست تذکر داد که این برنامه به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود و حاضران باید شأن سینمای رسانه ها را رعایت کنند، در پایان جلسه نیز گفت، خدا را شکر که بعد از 9 روز کار در جشنواره، بچه ها اینقدر سر حال و خندان هستند!

 

دیدگاه تان را بنویسید