توضیح درباره نمایش آثار کوتاه، انیمیشن و مستند در باغ کتاب

سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر بیان کرد که مستندها، آثار کوتاه و انیمیشن نیز در باغ کتاب برای صاحبان فیلم ها به نمایش در می آید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با توجه به جدولی که از نمایش فیلم های سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در محل باغ کتاب منتشر شده است در این اکران ها بسته فیلم های کوتاه، ۲ مستند و انیمیشن «فیلشاه» که همه آنها در بخش رقابتی حضور دارند، درنظر گرفته نشده است.

باغ کتاب محل حضور عوامل فیلم هایی است که در جشنواره امسال پذیرفته شده اند و حال این سوال پیش می آید که چرا بخشی از فیلم های این رویداد سینمایی از نمایش در یکی از مهم ترین سالن های جشنواره حذف شده اند؟

برای پیگیری موضوع با سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر گفتگوی کوتاهی داشتیم که وی بیان کرد: این جدول هنوز قطعی نشده و طبق برنامه ریزهایی ما آثار مستند، انیمیشن و بسته فیلم های کوتاه نیز در باغ کتاب به نمایش درخواهند آمد.

سیمونیان در پایان عنوان کرد: ما در مجموع ۲۶ نمایش فیلم خواهیم داشت که شامل ۲۲ فیلم سینمایی، ۲ فیلم مستند، ۱ انیمیشن و بسته فیلم های کوتاه است.

این اظهارنظر در حالی است که فردا ظهر نمایش فیلم های فجر در باغ کتاب شروع می شوند و لازم بود تا این لحظه جدول نهایی اطلاع رسانی می شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید