حمایت شهاب حسینی از فیلم آشغال های دوست داشتنی/ عکس

شهاب حسینی با انتشار متنی در اینستاگرام «آشغال‌های دوست‌داشتنی» را فیلمی در قالبی متفاوت و بدون جهت‌گیری توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شهاب حسینی در اینستاگرام نوشت: «محسن امیر یوسفی رو از آتشکار شناختم خلاقیتش در روایت داستان جالب و تازه بود. بعد از اون با دیدن فیلم کوتاه هملت در کهریزک متوجه فانتزی ذاتی موجود در اندیشه او شدم و علاقه مند به همکاری تا اینکه آشنایی حضوری بین ما در ارائه فیلمنامه آشغال های دوست داشتنی شکل گرفت و من رو به وجد آورد از اینکه دیدم فضای فانتزی و جالب ذهن او در خدمت روایت قصه ای قرار گرفته که هدفی جز تاکید بر وحدت ملی نداره و این همون چیزی بود که جامعه آنروز به شدت نیاز داشت.

فیلم در قالبی متفاوت و جالب و بدون هدفگیری و جهت گیری خاص عقاید مختلف و اقشار فکری جامعه را به گفتگو،تامل و تعامل با یکدیگر دعوت میکند و در نتیجه همه طیف های فکری مختلف در جامعه را فرزندان و بستگان یک سرزمین و یک مام وطن میداند.

همین معنا و مفهوم تفرقه زدایی بود که برای همکاری در این پروژه در قالب ایفای یکی از نقش های فیلم اولین و اصلی ترین مشوق من بود چون همواره و در هر کاری که مسئولیت اون رو عهده دار میشم در جستجوی حقیقت هستم و جرعه ای از شناخت و معرفت بیشتر، برای روح مشتاق و تشنه ام.

بنابراین تصور میکنم. فضای هوشمند جامعه ام بر عکس تصور کسانی که درباره این فیلم ابراز نگرانی دارند، کاملاً ظرفیت درک حقیقت موجود در فیلم رو داراست و قلبا هیچ نگرانی درباره بازتاب فیلم در خود احساس نمیکنم چرا که به قول شاعر ما برای وصل کردن آمدیم و نه برای فصل.

لذا قلبا امیدوارم با نمایش این فیلم چه در جشنواره چه در اکران عمومی مصائب چند ساله این فیلم مرتفع بشه و نیت پاک پشت ساخت فیلم از جانب سازندگان و عوامل فیلم، پیش چشم مخاطب و مردم قرار بگیره و منتهی به اندیشه درباره حفظ و حراست همون وحدتی بشه که ضامن بقای هر ملتی است. انشاءالله. ضمن تشکر از صرف وقت مطالعه، با احترام، سید شهاب الدین حسینی.»

 
 

 

دیدگاه تان را بنویسید