«جیمز فرانکو» در نقش «شل سیلورستاین» مقابل دوربین می‌رود

«جیمز فرانکو» فیلمی به نام «پسری به نام شل» را درباره «شل سیلورستاین» ـ شاعر و نویسنده ادبیات کودک ـ می‌سازد و نقش اصلی‌اش را خود ایفا می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، «جیمز فرانکو» ـ بازیگر و کارگردان سرشناس هالیوودی فیلمی را درباره «شل سیلورستاین» کارگردانی می‌کند و خود در آن نقش «عمو شلبی» را بازی می‌کند.

این اثر براساس کتابی از «لیزا روگاک» با عنوان «پسری به نام شل» ساخته می‌شود. این فیلم به زندگی و درگیری‌های شخصی و حرفه‌ای «سیلورستاین» در زمان نوشتن کتاب معروف «درخت بخشنده» و مجموعه شعر «جایی که پیاده‌رو تمام می‌شود» می‌پردازد.

«کریس شافر» و «پائول ویکنر» نویسندگی فیلمنامه این اثر را برعهده گرفته‌اند.

«شل سیلورستاین» شاعر، نویسنده، کاریکاتوریست و خواننده آمریکایی بود که در ۲۵ سپتامبر ۱۹۳۰ در شیکاگو متولد شد. او هرگز قصد نداشت برای بچه‌ها بنویسد و با اصرار یکی از دوستانش که نویسنده کودک بود، به جهان ادبیات کودک داخل شد. با این حال، او سبکی جدید در این حوزه بنیان نهاد.  و آثارش نه تنها برای کودکان بلکه بین بزرگسالان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. «سیلورستاین» از کودکی استعداد ذاتی خاصی در نقاشی و نوشتن داشت. خودش بعدها در جایی می‌نویسد که این دو کار نقاشی و نوشتن تنها اموری بودند که وی در آن‌ها موفق بود. معروفترین آثار «سیلورستاین» کارهایی است که او برای کودکان نوشته‌ است؛ هرچند آثار وی در گروه سنی و مخاطب خاصی نمی‌گنجد.

 

دیدگاه تان را بنویسید