حضور ۱۸۶ بازیگر در مجموعه تلویزیونی «محکومین»

بهروز مفید گفت: مجموعه تلویزیونی «محکومین» با بازی ۱۸۶ بازیگر، از ابتدای دی ماه به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بهروز مفید تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «محکومین» درخصوص روند تصویربرداری این سریال گفت: تا امروز ۱۸۶ بازیگر جلوی دوربین‌ این سریال رفته‌اند و ۲۲ قسمت از «محکومین» را ضبط کرده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به مدت زمان طولانی تصویربرداری، گروه کارگردانی را به دو بخش با سرپرستی حسین قناعت و سید جمال سید حاتمی تقسیم کرده‌ایم تا تصویربرداری ۲۰ قسمت باقی مانده را تکمیل کنیم.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» افزود: همزمان با تصویربرداری، موسیقی، تدوین و مراحل صداگذاری در حال انجام است و روند تولید تا پایان آذرماه زمان خواهد برد.

مفید درباره زمان احتمالی پخش این سریال گفت: مجموعه تلویزیونی «محکومین» با آغاز فصل زمستان به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و این تلاش شبکه هم هست.

وی درباره روایت داستانی مجموعه تلویزیونی «محکومین» اظهار کرد: این سریال، درخصوص مجازات جایگزین و یا بحث احکام تعلیقی است که هر بدهکاری، بدهکار حرفه‌ای نیست و یا برحسب اتفاق درگیر مشکلات قضایی شده است.

این تهیه کننده یادآور شد: این سریال تلاش می‌کند با پرداختن به قصه‌های مختلف این افراد، فرهنگ مجازات جایگزین را مطرح کند؛ چرا که خیلی از قُضات و ارگان‌ها، تمایل نشان نمی‌دهند.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 45 دقیقه ای در دست تولید است.

 

دیدگاه تان را بنویسید