مخاطبان هنوز به طرح بلیت نیم‌بهای سینماها هجوم نیاورده‌اند

مدیرپخش دفتر فیلیمیران گفت: با اجرا شدن طرح نیم بهایی بلیت‌های سینما آمار تعداد مخاطبان نسبت به گذشته بیش از دو برابر شده اما آمار قیمت فروش فیلم‌ها تغییری نداشته است،امیدواریم این طرح بر روی مجموعه فروش فیلم‌ها هم تاثیر گذار باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی سرتیپی با اشاره به بازخورد مخاطبان از طرح نیم بها شدن بلیت سینما طی چند روز سپری شده، اظهار کرد: خوشبختانه مخاطبان از این طرح استقبال خوبی داشته‌اند اما هنوز آن اتفاق مورد نظر نیفتاده و مخاطبان به این طرح هجوم نیاورده‌اند.

او خاطرنشان کرد: هم اکنون شرایط به گونه‌ای است که تعداد تماشاگران فیلم‌های سینمایی نسبت به گذشته دوبرابر شده است اما به دلیل کاهش قیمت‌های بلیت سینماها این طرح به صورت ملموس بر روی فروش فیلم‌ها تاثیر مثبتی نداشته است.

وی با اشاره به طرح نیم‌بهایی بلیت‌ سینماها خاطر نشان کرد: به نظر این طرح می‌تواند طرح خوبی باشد، اما فکر می‌کنم اگر میزان استقبال و اطلاع رسانی از این طرح افزایش یابد موفق‌تر خواهد بود.

مدیرپخش دفتر فیلیمیران با تاکید بر روزهای پایانی فصل تابستان خاطرنشان کرد: باتوجه به روزهای پایانی فصل تابستان و اینکه هم‌اکنون فیلم‌های خوبی در حال اکران است امیدوار هستیم تا شرایطی ایجاد شود تا مردم از این طرح استقبال بیشتری داشته باشند و کاهش قیمت بلیت سینماها به افزایش فروش فیلم‌های روی پرده سینماها منجر شود.

او با اشاره به فروش فیلم‌های سینمایی گفت: فروش فیلمهای پنج ماهه اول سال 96 نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است.

علی سرتیپی با اشاره به یکی از مشکلات موجود در این طرح تصریح کرد: متاسفانه هنوز برای این طرح تبلیغات زیادی صورت نگرفته است، البته صداوسیما در این زمینه شروع به همکاری کرده است.

مدیر پخش فیلمیران ادامه داد: همیشه اگر مقداری قیمت بلیت‌ها افزایش پیدا کند، مطبوعات شروع به سر و صدا می‌کنند اما اکنون که قیمت‌ها بلیت سینماها به نصف کاهش یافته است به نظر مطبوعات مهم نیست و پیگیری و تبلیغاتی از سوی آنها صورت نگرفته است.

وی افزود: امیدوار هستیم تا در روزهای آینده مشکلات تبلیغات برطرف شود. به خصوص در روز پنجشنبه که به طور حتم استقبال خوبی خواهد داشت و تلویزیون هم در این زمینه ما را یاری خواهد کرد. همچنین بیلبوردهایی هم برای تبلیغ از این طرح در اختیار ما قرار گفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید