پیام خشایار اعتمادی به کسانی که نمی‌خواهند رأی بدهند

خشایار اعتمادی با خطاب قرار دادن کسانی که نمی‌خواهند رأی بدهند گفت: اگر از رأی دادن پرهیز کنیم دیگر حق انتقاد کردن نداریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این خواننده پاپ ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: ما یک حق و یک تکلیف داریم؛ باید به تکلیفمان عمل کنیم تا به حقمان برسیم.

او ادامه داد: در این صورت اگر احیانا حقی از کسی ضایع شود، آن‌ وقت اعتراض حق محسوب می‌شود؛ اما اگر تکلیفمان را انجام ندهیم جای گله‌ وجود ندارد.

اعتمادی اضافه کرد: عده‌ای فکر می‌کنند هرچقدر هم رأی بدهند، همان که بخواهد بشود، می‌شود؛ اما من معتقدم باید تکلیفم را انجام دهم. وقتی هیچ فعالیتی نکنم و از یک رای پرهیز کنم دیگر اجازه انتقاد کردن هم ندارم.

این خواننده گفت: آن‌هایی که بخواهند رای بدهند با هر طرز فکری که دارند رای می‌دهند، اما پیام من به آن افرادی است که قصد رای دادن ندارند.

او با اعلام حمایت از حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری بیان کرد: قطع به یقین انتخابات پیش‌ رو، انتخابی میان "عقلانیت و تدبیر" و "تندروی و تندگویی" است. من فکر می‌کنم برای جامعه فرهنگ و هنر، عقلانیت و اخلاق‌مداری مهم است بنابراین در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری به حسن روحانی رای می‌دهم.

 

دیدگاه تان را بنویسید